Promocja
Co chcemy osiągnąć
Realizacja kampanii promocyjnej zakrojonej na szeroką skalę, ma na celu uświadomienie dobrych stron wdrażania rozwiązań proekologicznych i korzyści z działalności w zielonej gospodarce, wzbudzenie zainteresowania przedmiotową tematyką potencjalnych grup odbiorców, a także wpłynie na rozwój przekonania o wartości i znaczeniu tworzenia zielonych miejsc pracy.
Dzięki realizacji planowanych działań planujemy osiągnąć następujące rezultaty:
- większa wiedza osób pozostającym bez zatrudnienia o możliwościach zatrudnienia na zielonych miejscach pracy
- większa aktywność osób pozostającym bez zatrudnienia, do podnoszenia kwalifikacji zawodowych sprzyjających znalezieniu zatrudnienia na zielonych miejscach pracy
- redukcja bezrobocia
- większa wiedza wśród pracodawców na temat zielonych miejsc pracy
- wzrost chęci pracodawców do tworzenia zielonych miejsc pracy i zatrudnienia osób z grup znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy (w tym osób pozostających bez zatrudnienia) na „zielonych stanowiskach pracy”
- podniesienie świadomości ekologicznej
- poprawa czystości środowiska naturalnego
- pobudzenie lokalnej przedsiębiorczości i postaw obywatelskich
- integracja społeczności regionów wokół programów związanych z ochroną środowiska
- aktywizacja społeczności lokalnych na rzecz poprawy stanu środowiska naturalnego we własnym otoczeniu
- pozytywne skutki zdrowotne na skutek poprawy czystości środowiska naturalnego
- zmiana wizerunku województwa podlaskiego (budowa pozytywnego wizerunku)