Przejdź do treści

Z dniem 1 lipca 2015 r. strona WUP w Białymstoku zmieniła adres na http://wupbialystok.praca.gov.pl/

Aktualności

Rozliczenie dotacji

Rozliczenie dotacji

Zgodnie z § 6 ust. 2 Rozliczenie przekazanych Beneficjentowi pomocy środków finansowych odbywa się na podstawie składanych do Beneficjenta zestawień poniesionych wydatków, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich poniesienie, zgodnie z harmonogramem rzeczowo –finansowym min.:

1)   kopiami faktur lub innych dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej,

2)   kopiami dokumentów potwierdzających odbiór urządzeń lub wykonanie prac,

3)   w przypadku zakupu urządzeń, które nie zostały zamontowane – kopie protokołów odbioru urządzeń lub przyjęcia materiałów, z podaniem ich miejsca składowania,

4)   w przypadku zakupu sprzętu używanego – kopie wyceny rzeczoznawcy oraz oświadczeń sprzedających, że w okresie 7 lat poprzedzających datę nabycia środki trwałe nie były współfinansowane ze środków Unii Europejskiej ani z krajowych środków pomocy publicznej lub pomocy de minimis.

5)   kopiami wyciągów bankowych z rachunku Beneficjenta pomocy lub przelewów bankowych potwierdzających dokonanie płatności,

6)   kopiami innych dokumentów wymaganych przez Beneficjenta.

7)   kopiami dowodu rejestracyjnego (jeśli dotyczy)

 

Zgodnie z § 6 ust. 3 kopie wszystkich dokumentów, o których mowa w ust. 3 muszą spełniać następujące warunki:

1)   muszą być oznaczone datą i potwierdzone przez Beneficjenta pomocy za zgodność
z oryginałem,

2)   data sprzedaży, płatności i data wystawienia faktury nie mogą być wcześniejsze niż data rozpoczęcia działalności gospodarczej i późniejsze niż data zakończenia wydatkowania środków, wskazana w Umowie o udzielenie jednorazowej dotacji inwestycyjnej,

3)   dokumenty dotyczące kosztów poniesionych w walutach obcych powinny być opisane
na odwrocie z podaniem fakturze kursu przeliczeniowego zgodnego z obowiązującymi przepisami krajowymi dotyczącymi podatku dochodowego, podatku VAT oraz zasad prowadzenia rachunkowości.

 

Aktualne załączniki:

1. Opis faktury - kliknjj

2. Zestawienie poniesionych wydatków kwalifikowanych w formacie Excel - kliknij

3. Wzór protokołu odbioru urządzeń - kliknij

4. oświadczenie o zakupie sprzętu w miejscu odległym lub droga elektroniczną - kliknij

5. oświadczenie w przypadku zakupu sprzętu używanego - kliknij

Informacja o wiadomości:

Dodany przez: artur plawecki (2010-11-25 15:06:00)

Zaakceptował: Brak danych (0000-00-00 00:00:00)

Wróć do listy
Dodatkowe opcje

Bookmark and Share