Przejdź do treści

Z dniem 1 lipca 2015 r. strona WUP w Białymstoku zmieniła adres na http://wupbialystok.praca.gov.pl/

Zadania wydziału

Do zakresu zadań Wydziału Kontroli EFS należy w szczególności:

  1. Obsługa PO KL poprzez:
    1. przygotowywanie projektów wewnętrznych procedur wdrażania PO KL oraz innych dokumentów wymaganych procesem wdrażania PO KL, w zakresie zadań realizowanych przez Wydział,
    2. przygotowywanie Rocznych Planów Kontroli dotyczących Działań wdrażanych w ramach  PO KL, w tym dokonywanie kwartalnych aktualizacji analizy ryzyka projektów wybranych do kontroli oraz przekazywanie jej wyników do IP,
    3. kontrolę projektów realizowanych przez beneficjentów w ramach PO KL – weryfikacja wykorzystania środków przez beneficjentów, w tym kontrola na miejscu,
    4. informowanie Wydziału Obsługi Finansowej EFS na temat wykrytych nieprawidłowości,
    5. wprowadzanie danych do systemu KSI (zgodnie z wykonywanymi zadaniami).
    6. obsługa SPO RZL oraz ZPORR poprzez:
    7. zamykanie pomocy z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach SPO RZL i ZPORR w zakresie zadań realizowanych przez Wydział.
  2. Obsługa PO WER poprzez:
    1. przygotowywanie projektów wewnętrznych procedur wdrażania PO WER oraz innych dokumentów wymaganych procesem wdrażania PO WER w zakresie zadań realizowanych przez Wydział,
    2. przygotowywanie Rocznych Planów Kontroli dotyczących wdrażania I Osi Priorytetowej w ramach PO WER oraz przekazywanie ich do IZ w celu zatwierdzenia,
    3. sporządzanie analizy ryzyka projektów wybranych do realizacji,
    4. kontrolę projektów realizowanych przez beneficjentów w ramach PO WER – weryfikacja wykorzystania środków przez beneficjentów, w tym kontrola na miejscu,
    5. sporządzanie informacji pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli,
    6. sporządzanie i monitorowanie stanu wdrożenia zaleceń pokontrolnych,
    7. informowanie Wydziału Obsługi Finansowej EFS na temat wykrytych nieprawidłowości podczas przeprowadzonych czynności kontrolnych,
    8. współpracę z Instytucją Zarządzającą PO WER/ podmiotem zewnętrznym działającym w imieniu Instytucji Zarządzającej PO WER w zakresie przeprowadzania/udziału w przeprowadzaniu kontroli krzyżowych.
  3. Obsługa RPOWP poprzez:
    1. przygotowywanie projektów wewnętrznych procedur wdrażania RPOWP oraz innych dokumentów wymaganych procesem wdrażania RPOWP  w zakresie zadań realizowanych przez Wydział,
    2. przygotowywanie Rocznych Planów Kontroli dotyczących wdrażania RPOWP,
    3. sporządzanie analizy ryzyka projektów wybranych do realizacji,
    4. kontrolę projektów realizowanych przez beneficjentów w ramach RPOWP - weryfikacja wykorzystania środków przez beneficjentów, w tym kontrola na miejscu,
    5. sporządzanie informacji pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli,
    6. sporządzanie i monitorowanie stanu wdrożenia zaleceń pokontrolnych,
    7. informowanie Wydziału Obsługi Finansowej EFS na temat wykrytych nieprawidłowości podczas przeprowadzonych czynności kontrolnych,
    8. współpracę z Instytucją Zarządzającą RPOWP/ podmiotem zewnętrznym działającym w imieniu Instytucji Zarządzającej RPOWP w zakresie przeprowadzania/udziału w przeprowadzaniu kontroli krzyżowych.
Dodatkowe opcje

Bookmark and Share