Jakie warunki musi spełnić pracodawca zainteresowany organizacją prac interwencyjnych?
Pracodawca zainteresowany organizacją prac interwencyjnych składa w powiatowym urzędzie pracy wniosek zawierający dane dotyczące stanowisk pracy i wymagań kwalifikacyjnych kandydatów do zatrudnienia. O współpracę w ramach aktywizacji osób bezrobotnych mogą ubiegać się tylko pracodawcy, którzy zgodnie z § 2 rozporządzenia w sprawie organizowania prac interwencyjnych i robót publicznych oraz jednorazowej refundacji kosztów z tyt. opłaconych składek na ubezpieczenie społeczne:
- nie posiadają zaległości wobec budżetu państwa (ZUS i US)
- nie są w trudnej sytuacji ekonomicznej,w stanie likwidacji lub upadłości;
- w okresie 12 miesięcy poprzedzającym złożenie wniosku znacząco nie zmniejszyli liczby zatrudnionych pracowników;
Prace interwencyjne mogą być również organizowane przez przedsiębiorców niezatrudniających pracowników na zasadach przewidzianych dla pracodawców.
Zaktualizowano dn. 25.05.2009
Informacja o wiadomości:
Dodany przez: artur plawecki (2007-11-16 16:46:00)
Zaakceptował: Brak danych (0000-00-00 00:00:00)
Wróć do listy- Dodatkowe opcje