Co powinien zawierać wniosek o organizację robót publicznych?
Wniosek powinien zawierać:
- nazwę pracodawcy ubiegającego się o organizowanie robót publicznych, adres siedziby i miejsce prowadzenia działalności,
- numer identyfikacji nadany w krajowym rejestrze podmiotów gospodarki narodowej REGON;
- numer identyfikacji podatkowej NIP;
- oznaczenie formy organizacyjno-prawnej prowadzonej działalności;
- liczbę bezrobotnych proponowanych do zatrudnienia w ramach robót publicznych oraz okres zatrudnienia;
- miejsce i rodzaj prac, które mają być wykonywane przez skierowanych bezrobotnych, pożądane kwalifikacje oraz inne wymogi;
- informacje dotyczące wysokości proponowanego wynagrodzenia dla skierowanych bezrobotnych oraz wnioskowaną wysokość refundowanych wynagrodzeń z tytułu zatrudnienia skierowanych bezrobotnych.
- w przypadku gdy organizator robót publicznych nie będzie jednocześnie pracodawcą dla skierowanych bezrobotnych - wskazanie pracodawcy oraz adresu jego siedziby i miejsca prowadzenia działalności.
( Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 07 stycznia 2009 r. w sprawie organizowania prac interwencyjnych i robót publicznych oraz jednorazowej refundacji kosztów z tytułu opłacanych składek na ubepieczenia społeczne Dz. U. Nr 5 poz. 25)
Zaktualizowano dn. 08.06.2009 r.
Informacja o wiadomości:
Dodany przez: artur plawecki (2007-11-18 18:24:00)
Zaakceptował: Brak danych (0000-00-00 00:00:00)
Wróć do listy- Dodatkowe opcje