Przejdź do treści

Z dniem 1 lipca 2015 r. strona WUP w Białymstoku zmieniła adres na http://wupbialystok.praca.gov.pl/

Co to jest Zielona Linia?

Zielona Linia to ogólnopolskie centrum kontaktowe klientów urzędów pracy.

Wzorując się na firmach, którym zależy na dobrym kontakcie z klientem i doskonaleniu własnych produktów, uruchomiono centrum obsługi elektronicznej i telefonicznej dla klientów urzędów pracy z całej Polski.
Centrum dostarcza informacji o ofertach pracy, szkoleniach, usługach urzędów pracy oraz o innych zagadnieniach z zakresu rynku pracy – wiedza taka zwiększa szanse, by znaleźć pracę bądź zmienić dotychczasową na lepszą. Druga strona działalności to ułatwianie pracodawcom poszukiwania pracowników. Kojarzenie tych dwóch grup to specjalność Centrum.

Skąd ten pomysł?

Ponad 90% wszystkich dostawców usług publicznych w Unii Europejskiej świadczy je przez Internet. Województwo podlaskie, jako jedno z najmniej zurbanizowanych województw w kraju, gdzie dostęp do urzędu pracy jest szczególnie utrudniony, postanowiło uruchomić Contact Center urzędów pracy województwa podlaskiego. Tak oto w 2007 r. powstał System 7/24.

Kompleksowość i szybkość udzielanych informacji – dzięki zastosowaniu infolinii – zostały docenione zarówno przez klientów, jak i same urzędy pracy. To zdecydowało o rozszerzeniu obszaru działania centrum kontaktowego na całą Polskę po to, by nasze usługi były w zasięgu telefonu każdego klienta w Polsce oraz poza granicami.

Jak to funkcjonuje?

Najprościej rzecz ujmując, kiedy wykręcisz numer 19524, Twoje połączenie zostanie odebrane w Centrum Kontaktowym Zielonej Linii. Na Twój telefon czeka blisko 40 konsultantów, którzy od 8.00 do 18.00 w dni powszednie gotowi są udzielić informacji na interesujący Cię temat.

Jeśli zaś będziesz oczekiwał szczegółowej informacji dotyczącej Twojej sprawy w urzędzie pracy – skonsultujemy się z pracownikiem Twojego urzędu. Nasze Centrum reprezentuje i współpracuje z ponad 300 urzędami pracy w Polsce. 19524 – to jeden numer do urzędów pracy we wszystkich województwach Polski.

Kto może korzystać z Zielonej Linii?

Każdy, kto poszukuje jakiejkolwiek informacji o usługach realizowanych przez urzędy pracy: osoba bezrobotna, poszukująca pracy, pracodawca.

Usługi świadczone są bezpłatnie, klient ponosi jedynie opłatę za połączenie telefoniczne (wynosi ono jak za połączenie lokalne wg taryfy operatora telefonii stacjonarnej, z telefonów komórkowych wg taryfy operatora) jeśli korzysta z usłu Centrum drogą telefoniczną.

Poza tym…

  • Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.zielonalinia.gov.pl;
  • System Zielona Linia jest realizowany w ramach projektu „Zielona Linia, Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” i jest współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
  • Liderem projektu jest Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich w Warszawie (jednostka Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej), partnerem – Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku;
  • Biorąc pod uwagę skalę działania Zielonej Linii i zastosowane w niej rozwiązania techniczne, to bezprecedensowe przedsięwzięcie w historii polskich instytucji publicznych.

Co teraz?

Po prostu sprawdź nas! Sięgnij po telefon i wykręć nr 19524 lub napisz: biuro@zielonalinia.gov.pl

Dodatkowe opcje

Bookmark and Share